Promosi Bio Aura

Promosi Bio Aura
Hubungi : Aszwan 017-655 9842 aszwan@kppcb.co.my

Jumaat, 13 November 2009

Isu perarakan kepala lembu: Tindakan profesional MB


Menteri Besar Selangor, YAB Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menunjukkan kematangan dan sikap profesionalnya mengenai isu perarakan kepala lembu. Penulis amat menyokong kenyataan beliau dimana perarakan kepala lembu yang menjadi kontrovesi sebelum ini bukan diarahkan oleh pihak tertinggi umno.
Walaupun ramai ahli umno yang terlibat dalam perarakan tersebut, namun ia tidak bermakna keseluruhan ahli umno terlibat. Juga tiada bukti mereka mendapat arahan daripada kepimpinan tertinggi parti tersebut (walaupun terdapat ramai pemimpin umno yang menyokong perarakan itu).
Mengulas mengenai kritikan dari seorang wakil rakyat PR Selangor, ia sepatutnya tidak diperbesarkan. Mana-mana ADUN, ahli parti atau rakyat berhak memberikan pendapat masing-masing, kemudian terpulang kepada mereka untuk mendengar penjelasan yang sebenar.
Apapun, tahniah kepada MB Selangor berkenaan, dan sikap profesional seperti ini lah yang perlu dicontohi oleh semua pemimpin baik di peringkat Persekutuan, Negeri, Parti, dan sebagainya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan